Jeden z klientów naszego biura księgowego PRWT zwrócił się z pytaniem jak napisać list referencyjny? Co powinno się w nim znaleźć?
W liście referencyjnym należy umieścić podstawowe informacje takie jak data i miejsce jego sporządzenia oznaczenie podmiotu, który wydaje list, dane identyfikujące pracownika objętego referencjami oraz informacje dotyczące zatrudnienia:
– okres w jakim pracownik wykonywał pracę,
– stanowisko jakie zajmował,
– jakie czynności wykonywał oraz jak pracodawca ocenia jego pracę (przygotowanie, zaangażowanie w wykonywane zadania),
– stosunek pracownika do współpracowników oraz przełożonych,
– rekomendację w zakresie zatrudnienia pracownika ,
W liście można również zawrzeć podziękowania dla pracownika za współpracę.
W związku ze śmiercią pracownika jego rodzinie przysługuje odprawa pośmiertna określona w art. ...
Wszyscy klienci Biura Księgowego PRWT zatrudniający pracowników doskonale wiedzą o konieczności posiadania ...